Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je sob dub 27, 2024 8:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hnilobné bakterie
PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 1:18 pm 
Offline

Registrován: ned kvě 09, 2010 9:26 pm
Příspěvky: 12
Dobrý den,

zajímalo by mě, jak lze nejlépe bojovat s hnilobnými bakteriemi.
Je zde situace stejná jako u kvasinek (tj. kefír, kysané potraviny, kokos atd.), nebo se na ně musí jinými prostředky?

Již dlouho trpím nadýmáním. Nedávno jsem narazil na tyto stránky a pečlivě je studuji. Pořídil jsem odšťavňovač a snažím se řídit radami uvedenými na tomto diskuzním fóru. Také se vyhýbám pečivu a cukrům.
Zeleninové saláty mě nadýmají jen nepatrně, daleko horší je to při občasné konzumaci bílkovin, kterou jsem si zatím netroufl vynechat. Například ryba vařená v páře (a to bez sacharidových příloh!). Večer mě pak vždycky trápí hnilobné plyny.

Může to podle vás nějak souviset s tím, že mi v dětství bylo odoperováno slepé střevo (resp. apendix)?
Zrovna dnes jsem se dočetl v knížce od Dr. Walkera:
"... Apendix má za úkol vylučovat sekret, který brání stolici zůstávat v tlustém střevě. Současně tento sekret zamezuje nadměrnému rozšiřování hnilobných bakterií..."

Děkuji za odpověď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hnilobné bakterie
PříspěvekNapsal: sob kvě 15, 2010 8:15 pm 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: sob kvě 17, 2008 1:53 pm
Příspěvky: 28269
Bydliště: Poděbrady
Paul píše:
Dobrý den,

zajímalo by mě, jak lze nejlépe bojovat s hnilobnými bakteriemi.
Je zde situace stejná jako u kvasinek (tj. kefír, kysané potraviny, kokos atd.), nebo se na ně musí jinými prostředky?

Již dlouho trpím nadýmáním. Nedávno jsem narazil na tyto stránky a pečlivě je studuji. Pořídil jsem odšťavňovač a snažím se řídit radami uvedenými na tomto diskuzním fóru. Také se vyhýbám pečivu a cukrům.