Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je čtv bře 28, 2024 10:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon kvě 21, 2018 11:10 am 
Offline

Registrován: pon kvě 21, 2018 11:02 am
Příspěvky: 1
Zdravím pana Jardu a všechny návštěvníky těchto výborných stránek. Mohli by jste mi prosím poradit, co ještě se ještě teď v květnu dá zasadit a do konce roku sklidit? Nemusí to být nutně plodina zrovna na květen, ten je jen nejideálnější, protože je teď xD... Mám solidně velkou terasu a chtěl bych nejlpépe něco zdravého z čeho bude i slušná úroda pro mne, rodinu, známe atd... Případně i jaké tak nejlépe bylinky. Jsem řekl bych učenlivý amatér a nemám moc peněz, takže bych nejraději něco kde je malá finanční investice kterou člověk může mnohem lépe kompenzovat dobrou prací a šikovností. Slunce na terásku svítí skoro celý den a já bych ji chtěl co nejživější, tak prosím raďte, určitě to přivítá více lidí. Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon kvě 21, 2018 8:52 pm 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: sob kvě 17, 2008 1:53 pm
Příspěvky: 28247
Bydliště: Poděbrady
Ouroboss píše:
Zdravím pana Jardu a všechny návštěvníky těchto výborných stránek. Mohli by jste mi prosím poradit, co ještě se ještě teď v květnu dá zasadit a do konce roku sklidit? Nemusí to být nutně plodina zrovna na květen, ten je jen nejideálnější, protože je teď xD... Mám solidně velkou terasu a chtěl bych nejlpépe něco zdravého z čeho bude i slušná úroda pro mne, rodinu, známe atd... Případně i jaké tak nejlépe bylinky. Jsem řekl bych učenlivý amatér a nemám moc peněz, takže bych nejraději něco kde je malá finanční investice kterou člověk může mnohem lépe kompenzovat dobrou prací a šikovností. Slunce na terásku svítí skoro celý den a já bych ji chtěl co nejživější, tak prosím raďte, určitě to přivítá více lidí. Díky