Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je pát říj 19, 2018 10:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon kvě 21, 2018 11:10 am 

Zdravím pana Jardu a všechny návštěvníky těchto výborných stránek. Mohli by jste mi prosím poradit, co ještě se ještě teď v květnu dá zasadit a do konce roku sklidit? Nemusí to být nutně plodina zrovna na květen, ten je jen nejideálnější, protože je teď xD... Mám solidně velkou terasu a chtěl bych nejlpépe něco zdravého z čeho bude i slušná úroda pro mne, rodinu, známe atd... Případně i jaké tak nejlépe bylinky. Jsem řekl bych učenlivý amatér a nemám moc peněz, takže bych nejraději něco kde je malá finanční investice kterou člověk může mnohem lépe kompenzovat dobrou prací a šikovností. Slunce na terásku svítí skoro celý den a já bych ji chtěl co nejživější, tak prosím raďte, určitě to přivítá více lidí. Díky

PříspěvekNapsal: pon kvě 21, 2018 8:52 pm 
Administrátor
Administrátor

Ouroboss píše:
Zdravím pana Jardu a všechny návštěvníky těchto výborných stránek. Mohli by jste mi prosím poradit, co ještě se ještě teď v květnu dá zasadit a do konce roku sklidit? Nemusí to být nutně plodina zrovna na květen, ten je jen nejideálnější, protože je teď xD... Mám solidně velkou terasu a chtěl bych nejlpépe něco zdravého z čeho bude i slušná úroda pro mne, rodinu, známe atd... Případně i jaké tak nejlépe bylinky. Jsem řekl bych učenlivý amatér a nemám moc peněz, takže bych nejraději něco kde je malá finanční investice kterou člověk může mnohem lépe kompenzovat dobrou prací a šikovností. Slunce na terásku svítí skoro celý den a já bych ji chtěl co nejživější, tak prosím raďte, určitě to přivítá více lidí. Díky

Já s tímto zkušenosti nemám, mám obrovskou zahradu 3500 m2 a zdaleka ji nevyužívám tedy neumím říci co bych pěstoval na terase. Každopádně pokud tam moc lidí nečumí asi bych dal nějaké CBD konopí na to je nyní ideální čas a pokud se dá vybrat odrůda tak Futura 75, je schválená a vysoce výnosná.