Zdraví-AZ Vaše fórum o zdraví

Právě je ned pro 16, 2018 2:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 4:22 pm 
Offline

Registrován: čtv kvě 16, 2013 9:59 pm
Příspěvky: 182
Chtěl bych se zeptat zda je toto všechno pravda či nesmysl:

1. člověk nejí nic = tělo spaluje svaly i tuky
2. člověk hubne a zachovává svaly ale spaluje tuky = jí dost bílkovin a málo sacharidů a tuků
3. člověk ztrácí svaly ale tuk zůstává či narůstá = jí málo bílkovin ale dost sacharidů a tuků
4. člověk nabírá svalovou hmotu ale žádný tuk = jí dost bílkovin ale sacharidů a tuků tak akorát
5. člověk nabírá svalovou hmotu ale žádnu tuk = jí dost bílkovin, tuků tak akorát ale málo sacharidů
6. člověk nabírá svalovou hmotu i tuk současně = jí hodně bílkovin ale i příliš mnoho sacharidů či tuků.
7. člověk nabírá jen tuk, svaly zůstavájí = jí hodně sacharidů či tuků ale bílkovin normálně.
8. člověk nabírá tuk a ztrácí svaly = jí hodně tuků a sacharidů ale málo bílkovin
9. člověk nabírá svaly a současně ztrácí tuk = fyzikálně nemožné

předpokládá se pravidelný silový trenink.
pod pojmem tuk se zde myslí nasycené tuky
pod pojmem sacharidy není myšlen bílý jed ale složené sacharidy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 7:09 pm 
Offline

Registrován: úte led 08, 2013 8:52 pm
Příspěvky: 302
Konzumací cukru se produkuje inzulín a ten má 2 účinky. Podporuje ukládání tuku a současně růst svalů. Takže se to musí vybalancovat nějak mezi množstvím sacharidů a výdejem energie. A také kdo snadno tloustne, snadno nabírá svaly. A druhej typ člověka může sníst co chce a nepřibere, ale má problém získat svaly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 7:32 pm 
Offline

Registrován: pon říj 04, 2010 4:38 pm
Příspěvky: 1526
Chtěl bych se zeptat zda je toto všechno pravda či nesmysl:
Budu psát reakce do textu, nebudu quotovat, to bych se uqotoval

1. člověk nejí nic = tělo spaluje svaly i tuky
Až po nějaké době, začne tělo pálit i svaly. Dokonce 24hodinový půst lze držet bez ztráty svalové hmoty.

2. člověk hubne a zachovává svaly ale spaluje tuky = jí dost bílkovin a málo sacharidů a tuků
Ano, v podstatě takto. Ale těch schémat je vícero, sacharidy plus bílkoviny - vyřadit tuky, nebo opačně tuky plus
bílkoviny, vynechat sacharidy, nebo rozdělit bílkoviny a tuky a sacharidy na třetiny - zónová dieta.


3. člověk ztrácí svaly ale tuk zůstává či narůstá = jí málo bílkovin ale dost sacharidů a tuků
Toto neplatí, tady hodně záleží na energetické bilanci, pokud jsi v přebytku, nebudeš hubnout svaly, snad jen
v případě, že by to množství bílkovin bylo absolutně nízké.


4. člověk nabírá svalovou hmotu ale žádný tuk = jí dost bílkovin ale sacharidů a tuků tak akorát
jsou schémata jako přerušované hladovění, které toto tvrdí, nicméně je to poměrně sporné.

5. člověk nabírá svalovou hmotu ale žádnu tuk = jí dost bílkovin, tuků tak akorát ale málo sacharidů
dtto

6. člověk nabírá svalovou hmotu i tuk současně = jí hodně bílkovin ale i příliš mnoho sacharidů či tuků.
toto je nejčastější případ a takto přibírá svalovou hmotu většina smrtelníků

7. člověk nabírá jen tuk, svaly zůstavájí = jí hodně sacharidů či tuků ale bílkovin normálně.
nebo spíš špatně trénuje

8. člověk nabírá tuk a ztrácí svaly = jí hodně tuků a sacharidů ale málo bílkovin
takřka nemožné, musel bys jíst jen tuky a sacharidy a takřka žádné bílkoviny

9. člověk nabírá svaly a současně ztrácí tuk = fyzikálně nemožné
naopak, toto je velmi možné a děje se tak, např. po pauze když se vracíš ke cvičení,
na začátku kdy začínáš se cvičením, potom při velmi vysokém tréninkovém objemu atd


předpokládá se pravidelný silový trenink.
pod pojmem tuk se zde myslí nasycené tuky
pod pojmem sacharidy není myšlen bílý jed ale složené sacharidy.[/quote]

tož tak.

_________________
Fešák som, to je pravda, ale nie som narcis


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 7:51 pm 
Offline

Registrován: čtv kvě 16, 2013 9:59 pm
Příspěvky: 182
ale na noc se má jest tvaroh či kasein aby se pomale uvolnovaly bílkoviny. Jinak dochází i přes noc ke ztrátě svalové hmoty. Já například mám v 5:00 vlčí hlad. a to i přesto že se před spaním 23:00 najím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 8:12 pm 
Offline

Registrován: pon srp 30, 2010 2:07 pm
Příspěvky: 300
Jantar: Samozřejmě je to všechno blbost, dobře ti to okomentoval vševěd.
Jednoduše se to dá shrnout asi takhle - záleží na tréninku (a to hlavně růst/úbytek svalů) a na energetické bilanci (a to hlavně růst/úbytek tuku), vůbec to není tak, jak si představuješ v tom 1. příspěvku...
Jantar píše:
ale na noc se má jest tvaroh či kasein aby se pomale uvolnovaly bílkoviny. Jinak dochází i přes noc ke ztrátě svalové hmoty.
:D to už je opravdu dost silná fobie z nedostatku bílkovin, 24h denně bez přestávky trávit nějaké bílkoviny... ale objevuje se to na různých kulturistických stránkách fakt dost často, to jo :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 8:24 pm 
Offline

Registrován: čtv kvě 16, 2013 9:59 pm
Příspěvky: 182
popíráš existenci katabolického efektu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv zář 19, 2013 9:25 pm 
Offline

Registrován: pon srp 30, 2010 2:07 pm
Příspěvky: 300
Jantar píše:
popíráš existenci katabolického efektu?

Vygoogli si "intermittent fasting", dělají to hlavně kulturisti, navíc je to asi jediná metoda (hlavně v kombinaci s low-carb - tzn. bez výkyvů inzulínu), kdy se dá dlouhodoběji přibírat na svalech bez přibírání tuku. Katabolismus je naprosto nutný, v těle se musí neustále střídat katabolické i anabolické reakce, jinak bys vůbec nefungoval, natož nabírat nějaké svaly... Snažit se být "pořád v anabolismu" je velmi naivní představa.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: čtv říj 10, 2013 7:02 pm 
Offline

Registrován: čtv říj 10, 2013 5:56 pm
Příspěvky: 2
Já v tom nevidím žádný problém co se ti zdá jako nesmysl? Všechno to je možné nevím proč jsi psal u posledního bodu fyzikálně nemožné, tak se to prostě děje kulturisti často nabírají tuk aby mohli tvořit z něj svaly.

_________________
Jak řešit problémy s erekcí přírodní cestou?
Tablety na hubnutí, které jsou úspěšné a známé především v zahraničí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: pát říj 11, 2013 7:25 pm 
Offline

Registrován: pon zář 09, 2013 8:51 pm
Příspěvky: 230
Bod c.9.... znamy ktery cvici ma 100% svalu a 0% tuku takze to asi fyzikalne mozne je?stravuje se vyhradne zdrave vcetne nekolikaletych ruznych cisteni....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: teorie přibírání a hubnutí
PříspěvekNapsal: ned říj 20, 2013 12:51 pm 
Offline
Administrátor
Administrátor

Registrován: sob kvě 17, 2008 1:53 pm
Příspěvky: 25681
Bydliště: Poděbrady
Jantar píše:
ale na noc se má jest tvaroh či kasein aby se pomale uvolnovaly bílkoviny. Jinak dochází i přes noc ke ztrátě svalové hmoty. Já například mám v 5:00 vlčí hlad. a to i přesto že se před spaním 23:00 najím.

To vidím jako vhodné počínání u lidí, kteří mají problém s rozhozenou hladinou cukru, pak nadledvinky pumpuji hormony do těla, což by znamenalo noční probouzeni, ale jinak je to blbost.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz